Kies uw Hosted 3CX pakket

3CX-BizPro4 3CX-BizPro8 3CX-BizPro16 3CX-BizPro24 3CX-BizPro32
Aantal gebruikers / koppelingen / extensies Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Aantal keuzemenu’s / wachtrijen / belgroepen Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Max aantal gelijktijdige gesprekken 4 8 16 24 32
Inbegrepen telefoonnummers 1 2 4 6 10
Onbeperkt bellen (optioneel) € 39 p/m € 39 p/m € 39 p/m € 39 p/m € 39 p/m
Meerprijs voor Professional licentie € 30,00 p/m € 47,50 p/m € 36,00 p/m € 55,00 p/m € 85,00 p/m
Schijfruimte voor voicemails / faxen / berichten 10 GB 15 GB 25 GB 40 GB 50 GB
5 GB extra schijfruimte € 2,50 p/m € 2,50 p/m € 2,50 p/m € 2,50 p/m € 2,50 p/m
Patches & backups Inbegrepen Inbegrepen Inbegrepen Inbegrepen Inbegrepen
Setup kosten Geen Geen Geen Geen Geen
Maandelijkse kosten
(Standaard licentie)
€ 29,50 € 37,50 € 129,00 € 195,00 € 275,00
Bestel Bestel Bestel Bestel Bestel

 

3CX 16 functioneel

  • Directe locatie-onafhankelijke koppeling van IP telefoons en softphones
  • Opnemen en achteraf beluisten van gesprekken
  • Voicemail en voicemail naar email
  • Gebruik van belgroepen waarbij meerdere telefoons tegelijk rinkelen
  • Follow-me mogelijkheid, ook naar externe (mobiele) nummers
  • Flexibel inrichten van keuze menu’s (Interactive Voice Response)
  • Wachtrijen en wachtmuziek
  • Doorschakelen op basis van tijdcondities of kalender condities
  • Doorschakelen op basis van voorgeprogrammeerde toetscombinatie
  • Conference mogelijkheid
  • Gesprekken parkeren
  • Direct opnemen en instellen van ingesproken berichten
  • Inkomend en uitgaand routeren van gesprekken op basis van patroonherkenning
  • Via de webinterface instellen van telefoondoorschakelingen en gespreksopnames
  • Ondersteuning voor intercom, indien ook ondersteund door de telefoons
  • Ondersteuning voor PIN sets voor het afschermen van specifieke bestemmingen
  • Blokkeren van nummers of specifieke bestemmingen
  • Gedetailleerde gespreksrapportage (Call Detail Records)
  • Ondersteuning voor video telefoons

 

PBX technisch

  • SIP ondersteuning
  • TLS/SSL/SRTP ondersteuning voor beveiligde gesprekken
  • Ondersteunde codecs:
    Audio: G.711 (alaw and ulaw), G.722, G.729, GSM, iLBC, speex
    Fax: T38 enabled fax server
  • Verbinden met andere 3CX systemen via bridge functionaliteit

 

FAX technisch

  • Fax-naar-email mogelijkheid

 

Webinterface algemeen

  • Dashboard met live status schijf, processor en geheugengebruik
  • Automatisch provisioning van telefoons, inclusief herstart op afstand en updaten van firmware
  • Backup/restore mogelijkheid
  • SBC software voor extensies op afstand

 

Unified Communications en hulpmiddelen voor samenwerking

  • Eigen 3CX client software met hieronder beschreven UC mogelijkheden
  • Presence status zichtbaar van collega’s
  • Ontvangen van voicemail via email
  • Geavanceerde forwarding opties
  • Mogelijkheid om een conference call op te zetten
  • Click2Call extension

 

Web Conferencing

  • WebRTC gebaseerd, geen plugin nodig
  • Conference via 1 klik
  • Opname van meetings
  • Remote Control / Assistentie
  • Delen van beeldscherm
  • 10 mogelijke deelnemers bij Standaard licentie, 50 deelnemers bij Professional licentie

 

Mobiele client ondersteuning

  • Android client
  • iOS client
  • Windows client
  • Mac client
  • Web client
  • 3CX tunnel inbegrepen om NAT problemen te vermijden

 

Applicatie integratie (Standaard licentie)

  • Office 365 (alleen adresboek)
  • Microsoft Outlook

 

Applicatie integratie (Professional licentie)

  • Office 365
  • Microsoft Outlook
  • TAPI
  • Salesforce
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Exchange 2013 / LDAP / ODBC
  • SugarCRM
  • Google Contacts
  • Exact
  • Zendesk
  • Freshdesk
  • act!
  • Datev
  • Hotel Module
  • Fidelio gecertificeerd
  • Mitel compatibel
  • Multiline TAPI

 

Call Center / Contact Center (alleen bij Professional licentie)

  • Gratis te downloaden Call Flow Designer software
  • Geavanceerde wachtrij strategie
  • Uitgebreide Call Reporting
  • Real Time wachtrij statistieken
  • Wachtrij rapportages
  • Meeluisteren / Inbreken / Influisteren tijdens gesprekken
  • Opzoeken van klantnaam op basis van callerid
  • Mogelijkheid om 3CX Clients API te gebruiken
  • Linken van bedrijven met LDAP / ODBC
  • Synchroniseren van telefoonboek met Microsoft Exchange
  • Real Time wachtrij monitoring
  • Wallboard
  • Switchboard wachtrij manager
  • Eenvoudig zoeken naar gespreksopnames
  • Mogelijkheid voor supervisor om agents in- en uit te loggen
  • Ondersteuning voor externe agents
  • Terugbel mogelijkheid als de wachtrij vol is
  • CRM integratie / Scripting interface
  • SLA alerting / rapportage